2018. február 18., vasárnap

Jézus vére!

Amely megváltoztatja az életedet!
Ha ezt megérted, az életed garantáltan megváltozik.


ADD TOVÁBB az ÉLETET! >>>




Derek Pince - Jézus vére
Kattints a linkre:
https://www.youtube.com/watch?v=Gcg6_JJJ5LY


Derek Prince - Hogyan alkalmazzuk Jézus vérét
Kattints a linkre:
https://www.youtube.com/watch?v=NIH6Q8ja3OA


BIZONYSÁG egy gyógyulásról:
"...az Ő sebei által gyógyultunk meg." (Ézsaiás 53:5b) 

Hosszú, fájdalmas életem elvezetett az Úr Jézus Krisztushoz, aki lelkünk számára ÉLŐ ÚT a mennyei Atyához. Isten az Ő Fiát, Jézus Krisztust adta értünk. Az Ő drága vére folyt Golgotán, a kereszten a bűneink miatt, hogy megváltsa lelkünket az Ő dicső országára az Ördög fogságából, a bűn rabságából. 

Úr Jézus Krisztus ma is élő és ható. Ezt egy rövid bizonysággal szeretném életemből alátámasztani.

Súlyos epeproblémákkal küzdöttem 2000-ben. Teltek az évek vizsgálatokkal. A végén egy nagy műtétem lett. A műtét utáni napon bejött a műtős orvos két asszisztensével. Így szólt hozzám: "Mi műtöttük magát." 
Akkor Isten az Ő Szent Szellemének békességet adó hangján keresztül ezt a kis rövid mondatot adta a számba: "Találtam egy drága kincset, és ez a kincs JÉZUS KRISZTUS!"
Akkor mély álomba merített az Úr. Ezután napokig nem lett a sebem átkötve.
Éreztem, hogy a kötés alól nagyon kellemetlen szag árad kifelé. Vizitkor szóltam az osztályos orvosnak, aki levette a kötést, kiszaladt, és a műtős orvossal pillanatok alatt visszatért. 
Ezt a "beszélgetést" nem írom le, ami köztük folyt le. Kinyitották a sebemet, csipeszekkel széthúzták, és öntötték bele azt a szert, ami helyrehozhat. Így szólt: "Ezt azért tesszük, hogy elkerüljük azt, amitől félünk."Ez a fajta kezelés ettől kezdve már folyamatosan napokig tartott. Egy késő délután azonban, amikor kötözés volt a kórteremben, engem megint nem kötöttek át. 
Majd odaültem az ágyam végéhez, és sírva így imádkoztam: "Jó Atyám, az Úr Jézus Krisztus nevében kérlek, vajon engem miért nem kötöttek át?"
Ekkor az Úr egy gyönyörű látomással válaszolt. Az egész kötést láttam a testemen, melyre az Úr Jézus Krisztus kereszten kifolyt vére ömlött. A látomás kétszer megismétlődött. A sebem szivacsként szívta be a vért. Azután mély álomba merültem.
Másnap nagyon korán a viziten kívül jött a műtős orvos, és gyorsan, izgatottan megnézte a sebemet. Majd rám nézett, és döbbenten így szólt:
"Ádámné, begyógyult a sebe!"
Ezután elmondtam a látomásomat. Megkérdezte az orvos: "Ezt elhiszi?"- Igen! - válaszoltam. 
Mire ő így felelt: "Tudja Ádámné, mi műtünk, de Isten az, aki adja a gyógyulást."
Az utolsó vizitnél a műtős orvosom 8-10 orvostanhallgató előtt kijelentette: "Ádámné, Isten meghallgatta könyörgő imáit."
Kicsit csodálkoztam ezen. Majd egy év után megtudtam kórházi dolgozóktól, hogy vérmérgezés gyanúja állt fenn.




Forrás: http://www.vargamakai.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése