2023. október 8., vasárnap

VAN KIÚT A BAJBÓL❣️

"💞Hálaadással áldozz Istennek, és teljesítsd a Felségesnek tett fogadalmaidat! 
Hívj segítségül engem a nyomorúság idején! Én megszabadítalak, és te dicsőítesz engem." (Zsolt. 50:14-15)

Van isteni kiút a bajból. Bajban vagy, nyomás nehezedik rád, és nem látsz kiutat. 
De van egy út felfelé, egy út Istenhez: "Áldozzatok hálaáldozatot!" Ez értelmetlenül hangzik, nem igaz?
Minden nyomás és baj közepette hagyd abba az aggódást, és kezdj el hálát adni Istennek. 
Emeld fel a hangodat hálaadással Istenhez. Ajánld fel Neki a hálaadás áldozatát. 

Valamit, ami valamibe kerül neked, valami olyat, ami ellenkezik a szokásokkal, de Istennek elfogadható áldozat. 
És Isten azt mondja: "Amikor felajánlod Nekem háládnak ezt az áldozatát minden baj közepette, akkor közbelépek az érdekedben. Megszabadítalak téged, és te dicsőíteni fogsz Engem". 

Isten várja, hogy megszabadítson, de azt akarja, hogy úgy készüljünk fel az Ő szabadítására, hogy a bajok közepette hálaáldozatot ajánlunk fel Neki.

Ugyanennek a zsoltárnak az utolsó versében ezt mondja:
"Aki hálaadással áldozik, az dicsőít engem, és aki ilyen úton jár, annak mutatom meg Isten szabadítását".

Látod, amikor hálaáldozatot mutatsz be Istennek a baj közepette, az a hit legtisztább kifejezése, amit csak tehetsz. És amikor ezt a hálaadást felajánlod Neki, előkészíted az utat az életedben, a szívedben, hogy Isten megmutathassa neked az Ő üdvösségét, hogy Isten eljöjjön a megmentésedre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése